Kuidas ma ükskord trenni hülgasin

Olgu-olgu, hüljanud päris ei ole, aga varasemalt tavapärasest kuuest trennikorrast nädalas on praeguseks saanud hädised kaks. Vahel kolm, siis tunnen end olevat ära teeninud karika ning kuldmedali. Selline kole olukord põhineb suures plaanis suvel – õhtud ja ööd venivad nii pikaks, et hommikul lihtsalt ei ärka, et trenni jõuda (kahtlustan, et sõbranna Kertu keeb vihast mu pihta, sest lasen teda pidevalt ühise trennikülastusega üle, et saaks ainult kodus norsata, hambad õieli. SORRI, KERTU!). Hommikune pakett spordiklubis seab oma piirangud ning jõusaalis vihtuda ma tõtt öelda viimasel ajal lihtsalt ei viitsi.

Veel ei viitsi ma, eneselegi suureks üllatuseks, teha jõutrenni, muuhulgas käia ka Bodypumpis. Ma lihtsalt ei jaksa ja ei jõua, kahtlustan, et overkillisin selle enda jaoks natuke. Oli periood, kus ei jaksanud üldse käia spinningus, see läks ajapikku üle. Küllap naaseb ka pumba-armastus kunagi, kuid hetkel tulevad judinad peale kükiseeriatele mõeldes, samas need polegi mulle iialgi meeldinud.

Viimased 9 kuud (kõlab nagu rasedus, höhö) olen võrdlemisi tublilt jälginud oma menüüd, ent sinnagi lipsas sisse ajutine katastroof pohyolo näol, kus sõin, ütleme siis, et eee… rohkem. Juurde võtsin ausad kilo nädalas ja nii ikka religioosselt üle ühe kuu, arvutage ise. Imelikul kombel ei kõigutanud see mind kuigivõrd, silmi peast ei nutnud, ent söömisele ütlesin siiski njet ning kohe saab kaks nädalat, kus olen toitunud peamiselt tolmust. Jooksmas hakkasin ka aktiivsemalt käima, sest avastasin lihtsa tõe: ei pea tormama 20 kilomeetrit tunnis, rahulik sörk sobib täiesti. Teinekord, kui ääre peal elada tahan, viskan ka väikesed kiirendused sisse, intervallitreening missugune.

Suvine graafik on ja peabki olema pea peale löödud, see mulle sobib – “2 liitrit vett päevas” on pigem transformeerunud kaheks siidriks päevas, väike pitsa ja salatik siia-sinna ja. Modellikaalu taga ei ajagi, peaasi, et ei oleks tegemist päris selle olukorraga, kus pead vanni minnes endale peale kallama ainult tassikese vett ning vann saab täis.

Leave a comment