Kuidas ma ükskkrd 2017. aasta kokkuvõtet tegin

Appikene, kell 21.42 meenus, et olen unustanud oma iga-aastase kokkuvõtte kirja panna!

Mööduv aasta oli igatahes ja kahtlemata õnnelik! Kõik pereliikmed üldjoontes terved (peremees küll murdis jala, aga see on tänaseks ilusti paranenud), rahaline pool jällekord tõusvas trendis, kehakaal kahjuks samuti. Reisitud sai lausa mitu korda! Lapse koolivahetusega kaasnaneud stress ja segadus leidis leevendust, armastust on meie peres endiselt meeletult ja põnevaid uudiseid jätkub ka uude aastasse, nii et stay tuned, sõbrad. Ma ütlen tihti mingi teemaga seoses, et stay tuned ja siis ei puuduta seda teemat enam kunagi, aga luban, et seekord kindlasti infot jagan. See on ka mu ainus lubadus uueks aastaks, ma pole suur lubadustemees.

 

Head uud aastat, armsad inimesed! (Mitte-armsaid siin ei käi). Järkal aastal näeme!

Leave a comment