Kuidas ma ükskord panin kirja 30 fakti endast

Blogija või asi, postitan kord sajandis… Mul oli tegelikult, nagu ikka,  mitu head mõtet blogiposti tarvis, aga nii kiiresti kui need tekkisid, need ka meelest läksid. 30 fakti on aga universaalne teema! Kunagi ammu olen ka mingeid fakte ritta ladunud, aga nüüd olen vanem ja elukogenum, äkki ka faktid teised.

  1. Ma olen SUUR tšillientusiast ja ei söö ühtegi soolast toitu ilma tšillipipra või hot sauce‘ita. Ilma naljata, ennem suren nälga.
  2. Vaatamata oma suurele armastusele, olen värskete tšillipiparde vastu kergelt allergiline ja kattun pärast piparde söömist üleni punaste sügalevate laikudega. Totally worth it.
  3. Minu blogihobist teavad väga vähesed. Kui sõber TK hiljuti blogi kohta uuris, läksin lausa ärevaks – KUST TA OMETI TEAB?! Siis meenus, et ise rääkisin juba ammu.
  4. Olen väga lühinägelik ja ilma prillide/läätsedeta hakkama ei saa – silmad on umbes miinus viis.
  5. Avastasin hiljuti uut tervisetõendit taotledes, et aastal 2012 on keegi arst pannud mulle diagnoosiks “tselluliit” 😀 Ei tea küll, et oleksin selle murega kuskile pöördunud.
  6. Kehakaaluga kimpus juba lapsepõlvest. Nüüd, päriselt paks olles, tahaks muidugi olla tolle aja paks, mitte nagu praegu 😀
  7. Ma ei talu silmaotsastki, kui keegi mu kehakaalu kommenteerib, sest arvan, et see pole kellegi teise asi. I will cut you.
  8. Minu jaoks on tülgastav, kui keegi minu silme all hambaorgiga oma hammastes urgitseb. Ilmselt mu suurim pet peeve.
  9. Nooremana kujutasin oma pulmi ette suures valges kleidis, mõisas, tuvide, kellade ja viledega. Nüüd peaks mulle peale maksma, et sellises tsirkuses osaleksin, minu jaoks liialt suurustav ja teatraalne. Peika on seejuures uhkete pulmade mees, nii et ei ole asi selles, et end elukaaslase soovide järgi sätiksin.
  10. Olen (vist) juut. Sada prossa kindel pole ja isapoolsetelt sugulastelt on raske ka üle küsida, nii et teeme lihtsalt nii, et olen.
  11. Olen ilge juut. Ma ei raatsi endale mitte midagi osta ja pean seda juba sõprade eest varjama, kuigi nad ilmselt on aru saanud, sest häbi on olla selline kooner. Mul praktiliselt ei ole uuena ostetud riideid-jalatseid ja nii palju, kui kannatab, ostan ka muu vajaliku taaskasutusest. Ma ei käi niisama ajaviiteks šoppamas.
  12. Oma juutluse juures raatsin siiski kulutada sõbrannadega kohvitamisele, regulaarselt enda maniküürile, pediküürile ja ripsmetele, sest pean töö tõttu paraku esinduslik välja nägema. Varbaid kliendid küll ei näe, jah, see juba minu eralõbu.
  13. Olen väga socially awkward penguin, kuid üritan seda varjata. Mõtlen endast kui ballsyst tädist, lootuses, ehk hakkab see ka väljapoole nõnda paistma.
  14. Ma ei oska absoluutselt ei laulda ega tantsida. Kui laulmist veel õnnestub  vältida, siis tantsimist mitte alati – proovige kuskil üritusel, kus kõik peale teie tantsivad, süstemaatiliselt keelduda.
  15. Ma ilmselt paistan tihti selline… oraga tagumikus 😀 Ma saan ise ka aru, et paistan, aga ei oska selle vastu ka midagi ette võtta. Mõni kohe on hea ja vaba suhtleja, kuid mitte mina.
  16. Õppisin jalgrattaga sõitma alles 27-aastaselt.
  17. Söön suurema osa ajast taimetoitu hclf viisil ja mulle täiega sobib. Vahel eksin küll mõne maiusega või millegagi, mis juustu sisaldab, sellepärast end ka suurejooneliselt veganiks ei tituleeri.
  18. Mul on 6 ametlikku töökohta.
  19. Külmetan harva – pigem on mul alati palav. Kui teised juba villamantlitest, sallides ja mütsides ringi lasevad, olen ilmselt veel paljasääri.
  20. Mul oli aastaid huulerõngas, kuid pidin töö tõttu sellest loobuma. Keegi ei öelnud küll midagi, aga endal oli imelik sellisena kliente esindada.
  21. Teadsin juba 12-aastaselt, kelleks saada tahan. Sain ka!
  22. Loen võrdlemisi palju raamatuid, nii eesti, inglise kui vene keeles. Vaatamata sellele, et lapsepõlvest on meile sisendatud, et nii teha ei tohi, meeldib mulle enim lugeda söögi kõrvale. Toit maitseb niimoodi palju paremini!
  23. Rasedana isutas hirmsasti värskete puuviljade ja marjade ning praepelmeenide pihta. Käisin iga päev turul, ostsin kilo maasikaid ja kilo mureleid ning nosisin lugemise kõrvale.
  24. Mu lemmiksöök on ilmselt kartul.
  25. Mulle ei meeldi jõulud, aastavahetus ega jaanipäev. Tunnen end siis ahistatuna sellest, et peab justkui midagi tegema ja kuskile minema, aga mu lemmiktegevus on kodus raamatuga diivanil vedelemine…
  26. Pean end väga kannatlikuks inimeseks, konflikte ma ei salli. Paard korda aastas löövad lained aga pea kohal kokku ja hakkan kodus räuskama ja nõusid loopima.
  27. Talun väga halvasti alkoholi, enamasti hakkab mul paha juba pärast paari drinki.
  28. Jätsin suitsetamise maha juba pea neli aastat tagasi Allen Carri raamatu lugemise tagajärjel.
  29. Mul on juhiluba juba 8 aastat, aga sõitma hakkasin alles paar aastat tagasi.
  30. Mulle hullult meeldib pesu pesta ja triikida! Ainult suurte asjade, nagu voodipesu ja laudlinad, triikimimast ma ei salli. Sellegipoolest triigin vist vaid paar korda aastas.